LivBertil

Han med Stort H <3

Publicerad 2013-01-01 19:17:00 i Allmänt,

 
Min första blogg kom till när jag var längst ner i brunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min andra blogg ja jag har gjort min resa;) ;)...........:=)
Livet kan vara ett helvete men också ett rent himmelrike!!!!!
När man sitter där i gungstolen på gamla dar så blir det nog + - 0...................;)
Min Stora kärlek Hjalle hjälpte mig igenom allt! <3<3
En sådan hund får man aldrig mer...:( Synd att jag sumpade chansen:(:(Jag har lärt mig läxan!
Här är början!;   www.hjallefick.blogg.se
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-01-04 00:05:49

Finaste H <3 !
Glömmer aldrig när han släpade mig över gräsmattorna i Karlsborg..... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela